Quan els àrbitres despullen el futbol

El futbol és una collonada incomprensible. Tot l’esport ho és. Per això hi ha qui no entén que es pugui malbaratar tanta energia com es desprèn en l’exercici físic i encara comprèn menys els deliris que s’hi provoquen, sobretot quan a qui se’l mira ni li va, ni li ve. Jo també ho entenc així. I, tanmateix, el futbol i la majoria dels esports són una collonada que em fascina. És una dèria que tinc des de ben petit, ben enllà del sentiment culer heretat del pare. Em penso que el que me’n fascina és la seva incomprensibilitat.

Perquè m’agrada el futbol, anit vaig posar-me a veure el partit entre el Manchester United i el Reial Madrid. I ho vaig fer amb l’ànim de veure com l’equip anglès eliminava l’espanyol perquè em sento culer. Tot anava bé. Al plaer  de veure dos equips de gran qualitat futbolística s’hi afegia el del resultat favorable. Fins que al minut 56, l’àrbitre va expulsar un jugador del Manchester. Llavors, vaig tancar la televisió. Perquè el partit havia deixat de ser una collonada i, molt pitjor, havia deixat de ser incomprensible.

Anuncis

Deixa un comentari

