Rosell i l’entorn

El president del FC Barcelona, Sandro Rosell, ha fet balanç de la temporada en una roda de premsa i en diverses entrevistes i les seves declaracions han estat comentades del dret i del revés i jo mateix vaig ser anit a Catalunya Ràdio a El club de la mitjanit, del Pere Escobar, i en vam parlar amb el Fabian Ortiz, el Tian Riba i el Carles Torras i l’equip habitual. Dos anys molt bons en tots els nivells, amb l’única llacuna de l’enfrontament que no para amb l’expresident Joan Laporta, que em penso que perjudica el club i a ell mateix.

Ara: hi ha una afirmació que no ha sortit enlloc, o jo no l’he vista, i que em va semblar greu quan la hi vaig sentir. Va dir que hi havia un entorn que volia que el Barça perdés i que posava pals a les rodes perquè voldria ser al lloc que ocupaven ells. A mi em sembla que ningú, però encara menys un president del FC Barcelona pot fer acusacions tan greus i tan indeterminades i poc concretes.

Suposo que ningú li ha fet cas perquè ens hem acostumat a aquest tipus d’empastifades. I aquí rau el problema. 

Anuncis

Deixa un comentari

