Nota de dietari

Anit vaig mirar el partit entre l’Apoel i el Reial Madrid. Vaig aguantar fins a que Benzema va fer el 0 a 1. L’únic interès que tenia pel partit era saber quants minuts resistiria l’equip xipriota sense encaixar el primer gol. Deunidó!

Del partit em vaig quedar amb una imatge que les càmeres de televisió van mostrar casualment i que veiem repetides a cada partit sense fer-hi esment. A les banquetes dels entrenadors hi ha enganxat, entre els logotips de la UEFA, un rètol que demana Respecte.

A Mourinho li quedava al seu darrera, en un costat, perfectament enquadrat a la imatge de la televisió. Suposo que aquest rètol l’he vist desenes de vegades. Però, no m’hi havia fixat mai fins ahir que se’m va fer present de cop. Com un crit enmig d’un silenci cansat.

Anuncis

Deixa un comentari

